teman-teman

Sunday, July 3, 2011

adakah itu milik aku ?

mohon laluan yerp ,,
nie entry ke brp tah aku buat tuk malam ney saje
ntah mood jadi serabai tibe2, , ,
perh !! 
point aku nak buat ney ialah kebahagiaan .....
apa itu ?
taw tak apa itu ?
kebahagiaan ialah satu tahap dimana kita dapat mencapai apa yang kita idamkan di dalam hidup
haaa tul dy
patut ka kecapi kebahagian itu ??
kepada aku kah?
kebahagiaan di dunia ta kekal lame pon kan ,,
nak nanges ase !!
i need your shoulder  plez !!
aku tak mahukan kebahagian dalam perpisahan
yang tuh sangat sakit kot ,,
huhuhuhuuhuhuhuhu
aku nak bahagia itu like ::

  • bererti menerima apapun yang datang, dan selalu mengatakan kepada diri sendiri
  • bererti membuat orang lain bahagia
  • Kebahagiaan berasal dari menerima orang lain sebagaimana adanya nyatanya menginginkan mereka bukan sebagaimana adanya
  • kebahagiaan adalah memahami bahwa persahabatan jauh lebih berharga daripada barang; lebih berharga daripada mengurusi urusan sendiri lebih berharga daripada bersikukuh pada kebenaran dalam perkara-perkara! yang tidak prinsipil.
  • kebahagiaan adalah kebaikan hati memandang orang lain sebagai anggota keluarga besar anda
  • kebahagiaan adalah melakukan segala sesuatu bagi orang lain
  • kebahagiaan adalah tidak menghindari kesulitan
  • kebahagiaan adalah memusatkan perhatian pada kebaikan dalam diri orang lain
ta sume akan rase sume tuh kan ?
fuh same2 kita renung2kan la


p/s:: jangan mudah nak kecewa hati itu !
       jangan cuba sentuh hati itu kalu di akhirny

No comments: