teman-teman

Thursday, July 28, 2011

testing3 !

salam to all blogger there ,,
da lame kot aku ta singgah cini
nek bersawang da at cini
lame ugak kot ta masok sesi
taip menaip ney 
agagagagaga (ketawe jahat )
cam2 aku lalu kot selame aku ta di sini
ariney aku touch up sket blog ney kasi 
kelihatan comey bagi aku
bagi korg xtaw la
saje nak ubah mood
agar bia ta serabai
haaa ,,
cakap sal serabai tuh
banyak bende buat aku nek muak serabai,,
hahahahahahaha
sape makan nyoir dy yang kne tempurung nyer !!
GAH !!!


satu jeh prinsip idup aku
senang ! mudah !ringkas !padat !
jangan nak cibuk2 hal aku,kalu aku tak cibuk hal ko !
faham kan ,?
aku ase sume ader mate
tapi sayang xmo gune
pe kot ??
up to la
yang jelas2 aku memang tak ske oke,
kalu aku nek angin jangan nak kate aku tak tentu pasal


malas kot nak serabai2 ney
bukan taste aku lorh
da2 men jao2


pahit getir tuh semakin hari semakin dekat
so??
why do i say ?
renung2 kan la
oke la
coretan ney sapa sini jep
 daaa ~

No comments: