teman-teman

Monday, July 11, 2011

swEet nuriznabiLLah ~

asSalam ,,
lame da ta lontarkan aku punyer feel kat cini
tah xde mase sangat nak duk hadap
lappy lame2 niep
sementare aku masih punya mase niep
sempat mencelah at cini jap
duk jenguk2 pe yg patut an


twett twett !
ari ney da genap 6 bulan  !
like like like like like   ( tulisan fb )
cam2 da kot dugaan yang datang
pahit mencuka tuh ta sah kire
tapi sume kene la tabah kan3 ?


kalo nak cite uh ta muat pages ney
nak luah dalam dairi tuh aku da ta main bnd2 tuh sume
bia la aku jeh yang tanggung sume ney dengan
hati yang terbuka !
kita tak tau an ape yang Maha Esa uji hamba2nya


semoga kami diberi kekuatan untuk menghadapi 
dugaan olehNya kelak ,,
ta sume orang akan rasa pengalaman hidup cam ney
mayb kita akan di uji dalam keadaan yang berbeza
Allah Maha Adil


" Ya Allah permudahkan lah urusan kami ,, kau teguhkan lah iman kami ,,kau bimbing kan la kami ke jalan yang benar ,, jalan yang kau redai untuk kami melalui liku2 kehidupan yang bakal tiba kelak ,,
kau eratkanlah ukhuwah kami agar kami sentiasa dekat denganMu ......


aku hanya mampu buat ape yang terdaya
 " TIADA NOKTAH ANTARA KAMI  "
kecuali kami berpisah keranaNya


*semoga kamo always bek2 aje oke
alwyz wanna b with u
jangan nakal2 aw !
b the best among the others !
i know u can do it
kuatkan semangat 
kamo kan TABAH !
yeah !
syg kamo !!





nuriznabillah till the end !
nZn production !







No comments: