teman-teman

Saturday, July 2, 2011

~ DOMO via DOMO ~

asSalam
meh nak cite something
something yang aku nak
tapi ta dapat kot
tadi lepas abes acara lari berlari tuh ,,
aku n kawan2 p la jejalan at mesra mall
tetibe mataku terpandang at si dy ney ...




comel jeh dy duk at rak tuh ,,
hehehehehe
aku n celup pon ske tengok dy uh
excited nak domo tuh
tnye la la adek yang at kioss tuh




celup :: dik2 nie brp satu ??
pemilik :: yang tuh rm60
celup n vanila :: hanya mampu tersenyum

dalam hati ney nak sangat domo tuh
chumel !!
sape nak belikan untuk aku?
dapat tuh ley buat tido malam
nak buat tido siang pon oke 
hehehehehehehehehe ~
aku ney tetibe ske at domo tuh
sblom ney langsung ta layan 
weeeee ~~~~




waaaaa ~
cantek kan kalu ade banyak2 ney
<--------------- sila lihat sebelah
cute mix chumel
gerammm !!!








sayang DOMO !
tapi sayang lagi adek saya !
hahahahahahaha~
oke la


p/s::kalu sape nak bagi aku terima dengan 
       tangan yang TERbuka,,
       
mood ::berharap pada yang ta pasti !

No comments: