teman-teman

Saturday, July 30, 2011

pEna tak berdakwat

salam ,,

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA MULIA LAGI
MAHA PENGASIHANI

Kau buat aku bertanya
Kau buat ta mengerti tw tak !
Sebelum ney ta mudah bagiku
Aku harungi kehidupan yang kelam ney
Sekarang kau di sini hilang kelam nya
Nape susa nak faham ape yang aku nak ?
Dan kau nak tuh jugak yang kau nak ?
Semakin dekat semakin menjadi2 !
Mayb kau ta sedar
Mayb rase ney ta jadi kau lagi
T bila da jadi kau tw la
Adakah ney sume sebab aku ?
Sebab aku ?
Aku ney ape ? haaa ?
Huhuhuhuhuhu !
Percakapan yang tak setanding tindakan !
Sumpah aku ta ske macam tuh !
Cakap bukan men ta !
Ta ! ta ! ta !
Tapi .......................
Nape buat jugak ?

Adakah aku ???
Ntah la ,,
Kalu nak di pikir2 banyak jeh ulasan nyer
Suka ke hidup dalam keresahan orang lain ?
 Aku pon nak jaga hati2 orang berpada2
Kalu boleh takde sat upon yang akan terkuit !
Susa an ?
Plez berikan aku sesuatu yang amat menyakinkan !
PullSTOP !!
I hate that part like this
Berikan Sesuatu yang terindah
Dan bia la jadi sejarah dalam hidup aku
........ a.k.a vanilafachla !

Bisakah aku jadi cam burung2 di atas sane
Yang bebas mengejar sesuatu ?
Perghh !
Mesty jadi sesuatu yang tak akan hilang dari hidupku !

Tanpamu bagaimana aku ?
Kenangan terindah dalam hidup ini
Tak akan pernah berubah dalam hidup ini !
Sungguh kuat bagi aku
Depend ney sume !
Aku pon punya hati dan perasaan !
 Satu lagi aku BENCI sikap talam !
Woh meme ta tahan laaa
Banyak bnd len ag ley jadi

Don’t make banana make twice !

Ya Allah permudahan kan lah urusan kami,,
Sungguh berat kami di uji

Berat nyer hati tuh an
Aku ta sanggup tengok hati itu yang lara
Aku ta ske !
Sangat ta ske !

Hidup ney susa nak berterus terang rite?
Tanggung lara itu sendirian
Padamu saja aku sandarkan
Sapa bile2 pon still cam ney
Huhu !
pullSTOP cini jela

‘ KEKAYAAN BUKAN DENGAN BERHARTA ,KASIH SAYANG JUGA BOLEH MENJADIKAN JUTAWAN ‘


No comments: