teman-teman

Saturday, July 2, 2011

kasih IBU sepanjang jalan !

i'm here again ~~
lalalalalalalalala
nak cite satu part yang sensitif ,,
sal IBU ....
saya punya ibu 
ibu saya nama pn.MAISARAH ALI
bagaimana dengan anda ??
anda ade ibu yang terbaik cam saya kan?
hehehehehehehe~
act , sori pada yang da kehilang ibu tersayang
aku tw amat2 sukar nak depend situasi ney
hargailah mereka seperti mana mereka menghargai kita dari
kecil dulu
ingat tak zaman2 dulu camne
seorang ibu tuh besarkan kita sapa skunk ney haa ,,
sobsobsob ~~


pada satu masa tuh
time ney at skola ade satu program motivasi tuk student fom 5 n upper6 ,,
banyak bende dy cter ,,
sumenye ley buat aku dan rakan2 touching ,, 
da la aku ney cepat sangat2 touching skunk ney
haishhhh~~~
mau basah satu sapu tangan aku tuh ,,
setiap perkataan yang dikeluarkan sangat bermakna,,
pergorbanan seorang ibu beliau ,,
perrhhh 
memang seorang yang tabah la
dulu dengan skunk da ta same da,,
cter kisah beliau ------------->>>>>>>


sedikit kisah hidup ustaz mizan
seorang ibu yang tidak terkate ape bila melihat anaknya berjaya masukke asrama
penuh setelah beliau mendapat keputusan yang baik dalam exm pmr,,
bila sampai jeh at umah tuh setelah dapat result ,,
beliau semangat cari ibu beliau ,,
sanggup ta makan ney nak balik umah
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu~
bila jupe jeh mak dy tuh,, dy bagi surat tuh kat mak dy
tapi mak dy taley pegang coz tangan mak dy kotor,,
huhuhuhuhu
dy pon bacekan tuk mak dy isi kandungan nyer
tersentap kot mak dy bila dapat tw
.
.
.
.
.
setelah dalam sebulan skola kat c2,,
skola tuh bagi duet poket ,,
kene lak tuh minggu balik,,
dy berhajat nak belikan hadiah dengan duet yang dy dapat tuh ,,
dy belikan kain batik
sesampai at umah,,
du kasi at mak dy,, mak dy ta pakai pon coz sayang, 
huhuhuhuhuhuhuhuhhuhu
banyak lagi kalu aku nak tulis kat cini,, huh !


linangan air mate ta pernah henti
sentiasa di hantui lamunan demi lamunan 


pengorbanan nyer taley dibalas,,
sangat2 berharga !
buat ma saya
ma terhebad larh,,
walaupon kene bleber tuh ,,bleber yang masyukk !!
limited woo !
" SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU "





No comments: