teman-teman

Thursday, August 11, 2011

11 OGOS !



readers there ,,
masok ney post yang ke brp ntah aku buat
fuhhh !
today genap 7 bulan ...
tapi dalam banyak2 bnd yang jadi 
bulan ney la yang sangat2 menguji kesabaran
fizikal n mental aku dan adeq aku
perhh !
ley kate hati aku semakin hari semakin membengkak !
ase nyer an kalu timbang ader ar sapa sekilo due ,
ley tahan gop posen ,
tapi ALHAMDULLLAH kami masih diberi peluang
ruang dan waktu tuk hadapi sume ney dgn hati yang terbuka
*padahal nak selam laut wase an
semakin dekat nak 11 tuh semakin kuat debaran nak di hadapi
sumpah kali ney dugaan yang berat ,,
tapi xtw lagi la bulan2 akan datang tuh
harap2 walaupon pon pe yang mendatang kami tetap bersama
sampai ke akhir nafasku !
aku juge berharap ukhuwah yang terbina ney
tak kan ader pemisah walaupon
tembok batu skali pon
ke gane ?
bukan senang aku nak pasrah dengan sume ney
terpaksa berkorban mase nak depend dengan sume ney
perhh !
tiap2 mase akan berlaku lelehan air mate tuh
mula la nek pior satu kepala !
prinsip aku 
' sekali je orang buat buruk kat aku,sampai bile2 un aku da ta kan lupe bnd uh ! '
jangan nak bersenang atas kesengsaraan orang len ar beb !
jangan nak buat aku nek cuak dengan segelintir pihak tuh !
aku n adeQ aku pon punya hati la
hati yang nurani
ke gane adeQ opp ?
kita ladies sejati an !
hahahahahahahahahahaha ~~
asam garam rumah kaka sume uh
kalu umah kite xde garam cari kite xpe
anyway tenx to all
yang sanggup buat neu sume kat kami

credit to my lovely sista :
- be the buat kita
-jadilah seorang insan yang teguh padaNya
-sama2 la kita tingkatkan prestasi kita
-jge diri,jage akhlak,
-kaka sayam kamo !!




No comments: