teman-teman

Saturday, August 6, 2011

(--_--)

salam ,,
terima kasih pada sume 
tak taw aku nk cakap camne ?
kat mane aku nak pegi ?
besar kot dugaan ney..
skunk da nak trial
perghh !
berat tuk aku nak tanggung sorg2 ..
aku nak kejar 3.0 !
takot !
mampu ka aku ?
terima kasih pada yang telah beri dorongan kat aku ,,
buat sahabat terbek aku,,
kenapa kite cam ne?
sedey taw renung kisah2 kita
aku mintak maap kalu aku bukan yang terbaek tuk korg
yang pasti aku bersyukur coz dianugerah kan teman cam korg
mintak maap aku da susah kan korg
bukan niat aku
aku ney memang sukar tuk diduga kot
sampaikan aku rasa yang nek cuak dengan sikap aku yang
tak seberapa
aku xmo lau ukhwah tuh ade satu penghalang
walaupon aku ney alwyz buat korg ta senang
korg tetap dengan korg
pape pon ,,
Allah saje yang tahu
perjuangan kite masih belum selesai
kite same2 nak yang terbaek
tapi aku ??


kadang2 kita ta duga pe yang akan jadi
aku redo dengan ape yang berlaku atau yang akan berlaku
ta sume orang suke ape yang kite buat
walaupon kite suke buat bnd tuh
tapi ......
kene faham ,..
bukan niat aku nak pentingkan kepale otak aku
tapi ,,,
korg taw ke aku ney pk jugak pasal korg
kadang2 kita ta sedar perbuatan kita tuh menguris hati
mane2 pihak
pada yang terkene xkan nak cakap
'hey aku terase dengan ko'
xkan la kot
masing2 nak jaga hati masing2
tapi sedar kah kita ?????
orang buat baik aku akan buat baik
tapi kadang2 aku sedey
renungan tuh buat aku mengalir air mate,,












aku taw niat tuh murni tapi ,,
huh!
pape pon aku harap kita jadi yang terbaek !
walau camne ney pon perubahan aku
aku ta lupa lagi sape2 yang berjase 
pada aku..
bukan niat aku nak penting kan diri aku
masing2 punya hati
tepuk dada tanya selera !




terimakasihkeranamenghargaiaku !


Ya Allah perkukuhkan ukhwah kami !
Lenyapkan kedukaan yang aku rasa !
Permudahkan la kami dalam apa jua perkara ,,
Aminn ~~~~~















No comments: