teman-teman

Thursday, August 11, 2011

tuka mood ;)

salam ,,
da seminggu aku ta datang at cini
aku alwys rindu port ney ,
kalu rase geram ka,serabai ka,hepy ka kat 
cini la aku nak sangat2 pegi nak2 bila time sedey 
kalu aku luah kat cini ,bukan nyer blog ney bagi respon kat aku
bia la aku dapat melepaskan ape yang aku rasakan ,,
ariney aku dapat balik lagi ( mood dak hostel homesick )
ney an bulan pose tiap2 minggu ley balik
ari ney tersangkut dengan lagu bawu aku tuka ney
ONE IN A MILLION !
aku layan jeh
saje nak damaikan kedamaian buat seketika waktu
arap sape2 yang singgah tuh enjoy yep
lagi pon mood serabai ugax
perghh !
exam come back !
come with more mysteryios !
takoootttt !
sumpah ta taw nak depend cam ne 
cam ne nak dapat kan 3.0 ?
adoi ,,
musim skrg bermood2
so aku nak sume uh berjalan lancar hendak nyer ,,,
oke larh 
daaa ~~

No comments: