teman-teman

Saturday, August 13, 2011

it make me trouble !


masuk ney kali ke-3 da aku amek exam tuk taon ney
tapi exam kali ney agak mencabar kott,,
ney trial exam dooee !
ggrrr !
kadang2 buat aku tension coz banyak bnd aku
nak kne tunaikan
aku kene dapatkan 3.0
tapi........ haishh susa nak cakap
bukan ta yakin pada diri sendiri tapii ,,,,,
ntah la u ,,
aku kan yang terbek
aku xmo hampakan harapan ma,mak,abah2,cikgu2,adeQ,adeQ-beradeQ
huhuhuhuhuhuhu
kawan2 skali ,,
dan aku ney pon bila la nak sedar2
aura final tuh bila la nak dapat haaaaa?
ko sedar tak fiza ko da nak stpm ?
adezssss!
meme la aku sedar hahahahaha
bila cakap skali sedar cakap dua kali sedar2
berapa banyak cakap laaa


setiap malam sebelum nak hadapi exam
duk la menung
kenang naseb diri ney
haiisshh !
poning den lagu neh..
semoga aku akan dapat pe yang aku impikan tuh
nak buat sume hepy
INSYAALLAH


try harder !
muax !

No comments: