teman-teman

Thursday, August 18, 2011

hatimu miliku !


mood:: 50 50..
listen::pulanglah(lagu raya)
salam ,,
ALHAMDULILLAH ,
aku masih di sini ,,
Allah masih beri peluang tuk aku perbetulkan apa yang tak tol
hanya Allah saja yang taw ape yang aku alami ,,
terima kasih kerana masih perkuatkan ukhuwah kami
aku berharap lepas ney bnd2 cam ney tak kan jadi
hanya padaMu aku memohon ...
hurm ,,
saat2 getir buat aku bila dalam keadaan cam tuh ,,
sumpah aku ta sanggup !
everything back to normal !
walaupon sakit buat dy ,, aku ???
aku da anggap bnd tuh ta pernah jadi ,,
terima kasih jugak coz beri kesempatan tuk same2
menunaikan ibadah puasa sama2
kalu panjang umur dan murah rezeki,,
nak sangat raya sama2,,
ta pernah kot nak ader mood raye cam ney ,,
sampaikan hari ney aku tuka lagi blog kepada
mood raya
satu2 nyer lagu raya yang aku sangat2 suke
lagu ney la
tiap kali lagu ney loading
air mate aku pon terkandung kat muara mata aku
everything juz for you !
terimakasih beri kebahagiaan itu,,
sampai ke akhirnya ta kan lupe
nak sume ney berakhirnya
hingga ke titisan terakhir hayatku ,,,
credit to::ch !



No comments: