teman-teman

Friday, August 19, 2011

menunggu waktu berbuka ...

mood::menunggu waktu berbuka ..
listen to::selamat hari raya


salam ,,,
abes2 masak 
aku pon hadap cini jap ,,
xtw nak buat pe..
bosan kot duk umah sorg2 ney ,,
kat cini nak kongsi sket cite
nie kisah kami aku,semaQ n ayu sebelum time berbuka kat ostel
turun dewan makan dalam kol 6.30 ptg
antare orang last2 amek makanan ,,
6.30 tuh kalu di antare kami yang ta tido la
hehehehehehe
hari2 macam ney la kami
kadang2 makanan besh kadang2 ase nak buang2 jeh
tapi rezeki kan 
nak tak nak kene trime jugak
aku di antare yang memilih sedikit
kalu kat ostel tuh agak susa aku nak makan bila
bulan Ramadhan ney
ntah la nape,,
lepas2 ciap amek makanan tuh
kami lepak kat luar dulu
amek angin nak berbuka
cam bese sempat lagi kami snap







alang buang mase dengan perkara2 yang ta berfaedah
kami snaplaaa
uji suasana waktu berbuka
nanti miss time2 camney
tahun ney tahun last duk kat ostel badrul
suka duka kita sama2
aku nanges kat ko,
ko nanges kat aku
perghhh !
tibe2 rasa hiba =,=
to kamo berdua
kuat taw !
walaupon ape orang kate
kite tetap move in front !!
okeh ??
oke la nak masuk waktu berbuka da
saat2 ney
waktu doa yang paling mustajab !
okehh
selamat berbuka sume !
wassalam,,

No comments: