teman-teman

Wednesday, February 1, 2012

KASIH IBU KEKAL SELAMANYA

BUAT KERJA PAKAI AKAL FIKIRAN

why do i says so ?
coz jangan sesekali memperdagangankan orang
' MEMPERDAGANGAN ' cikgu kate takde dalam kamus BM
hahahahaha , ntah
okeh aku sedey bila dengar satu rintihan hati seorang ibu
hati ibu mane tak sedey bila anaknya di perlakukan seperti anak patung
boley men tuka tuka ingat nak redeem point ka haa ?
uit jangan kabur bila berdepan dengan WANG !
wah sangat sangat MEWAH la kalu cam tuh kan ?
DAMN !

huhuhuhuhuhu
walupon aku tengok hari hari depan mate tanpa perasaan 
tapi aku perasan yang ko ney cam tak ley beze da bende bernyawa dengan tak ?
satu hari tuh ,
kat tempat keje aku tuh ade la sorang ibu tunggal ,
Ya Allah ,masih muda lagi dalam awal 30an  dah hadapi semua ney
anak dua da , dy terpaksa la vari rezeki buat permata hati nya
dalam suka gelak ketawa masih kelihatan kedukaan hati
satu petang sebelum kami dapat gaji
kak sibuk sibuk col bos ,
tiba bos col aku swoh bagi duet at kak uh ,
mase tuh pelik dhaa ,
aku ikut ja la mane taw ad hal penting ka ,
20 minit lepas tuh ,
dy datang bawak anak dy yang montel ! sebijik cam mak dy
aku tanya la ,kak dari mane
dy cakap baru dapat amek anak dari ex husband dy
bagi duet baru dy bagi anak ,
sangat mental lhaaa buat cam uh , tak kesian ka tengok anak kecik terpisah dengan ibunya
sanggup mempertaruhkan anak yang tak tahu pape demi WANG !
nampak hepy sangat kak uh bila dukung anak dy ,
dy nak sangat anak dy di sampingnya coz 
nanti kak sekeluarga akan pergi bercuti at langkawi
nak la jugak an bawak anak anak p ,
ALHAMDULILLAH semua selamat
hope kasihnya kekal sampai bila bila
ade la jugak kak uh berpesan tuk aku
hahahaha
ntah pape kak ney
semoga kak hepy di samping anak anak ,

I LOVE MOM 



No comments: