teman-teman

Tuesday, February 21, 2012

NOTHING IS IT ,,,

CAN I GET YOUR SHOULDER PLEZ !
view loading my musica ,
betulla kan orang cakap
BILA ADA MATA , AKAL BUTA !
hurm ,
badan letih sangat sangat buat kerja tanpa beralas perut ,
da masuk 3 hari da ,
sakit tulang belakang datang lagi ,
aku hanya mampu bertahan walaupon kadang kadang nek sengal ,
skunk aku hanya berteman kan blog buat mase skunk 
sedey kan ,
nak buat cam ne lagi ini la aku trime
tiap masa aku membuang air mate ,
kadang kadang tengah kerja pon masih mengalir tak lagi aku ,
tenx buat kawan aku cik ain buat aku tergelak walaupon aku tak wape nak gelak bila
dengan ko ,
huhuhuhu ,
TODAY ? TOMORROW ?
no one , 
sori jikalau tindakan aku memaksa semua pihak ,
mungkin aku tak sepatutnya memikirkan ia hadir hanya untukku ,
siapa la aku nak buat itu semua ,
walaupon mata da saban hari pedih , hati lagi jerih ,
takde apa yang mampu aku buat
mungkin aku sedang di uji ,
MASYAALLAH ,
walaupon aku da memang berusaha tuk kuat ,
aku sangat tidak mampu melawan kata hati ,
fuhhh !
aku penat ,
PLEZ GIVE OUR HAPPINESS ..


No comments: