teman-teman

Monday, February 20, 2012

PULIHKAH ?

masalah akan sering datang menduga 
TAPI siapa tahu dalam kesorangan malam berteman kan hati lara ,
mampukah aku pulihkan kesan kesan yang ada pada aku ?
Ya Allah aku tak kuat walhal aku bertahan 
cuba fahamkan diri sendiri tetapi aku yang akan merasanya dengan dalam ,
aku mahukan semangat itu dipulihkan ,
mungkin kesudahan akan tiba kelak dengan kesabaran yang kental
INSYAALLAH ,
lenyapkan la segalanya agar semuanya sempurna di mata orang lain
walaupon aku tahu hakikat hati ,


: bukan senang nak menjaga mutiara walaupon sebiji
tersangat berharga dan sanggup berbuat apa sahaja untuk dapatkan
yang terbaek , tak semudah kata kata dapat melaksanakan
bercakap biala bertopik , berbuat biala berhasil :


damai ini bukan la damai keakhirnya
tapi KASIH ini KASIH selamanya .....

No comments: