teman-teman

Wednesday, February 1, 2012

KEEP SMILE ;)

ASSALAMUALAIKUM ,
kaifahalukum ya sohabat , ? hopefully semua selamat dan sejahtera ,
lame jugak aku tak datang sini ,
pagi pagi ney aku sanggup mengorbankan masa tidur tuk aku mulakan rentetan ,
semangat punya pasal ,
banyak mende dalam pikiran aku nak share kat sini , namun aku tak mampu sangat la
coz kene take much time to be here ,


haa skunk da bulan feb !
cukup sebulan aku da keje ,
alhamdulilah , dapat pegang GAJI pertama dalam hidup ,
sukaan sangat tapi kene beringat , coz ade rezeki nak sambung blaja nak pakai duet an 
so buat saving sket la kan , mampu kah saving sket ??
hehehehe aku harus la mencuba ,
banyak bende nak lakukan ,
insyaAllah kalu ade rezeki lebey sket ade la hajat hajat sket nak laksanakan sebelum terlambat ,,
terima kasih dan syukur sangat sangat ,,
semoga nanti aku akan lebey bersabar dengan kerja aku ,
baru la aku tak buat perangai
macam macam dugaan dunia bisnes ney ,
ibarat kene bertahan untuk menghadapi risiko yang sangat besar ,
insyaAllah ,
okela wasalam ,

No comments: