teman-teman

Sunday, February 5, 2012

PENCURI !

ASSALAMUALAIKUM ,,
alhamdulillah aku masih lagi disini ,,
huhuhuhu ~
nak share satu kisah ,,
berlaku petang tady
okeh petang tady lepas keje terus p pake 
aku p dengan kawan aku la , dy ajak teman p cari barang dan meme aku ade hal sket un
FIRST time dalam hidup aku selama 20 tahun hidup ney
berlaku kes kejar mengejar dengan pencuri ,
dan aku alhamdulillah tak jadi mangsa sekali ,
lepas siap2 settle hal kawan aku tuh
aku stop la kan at traffic light tuh lampu MERAH bah ,,
aku pon terpandang at satu kedai ,,
tengok la adegan kejar mengejar ingat kan apa la
rupa rupanya PENCURI buat hal dengan mencuri
orang ramai yang kat kat situ tolong p kejar
bila lampu hijau aku takot nak bawak moto
mane taw2 langgar aku punya moto nak selamat kan diri sangat
and FINALLY dapat !
tapi sorang tuh terlepas ,,
naseb tak pecah pecahkan ja muka dy tuh
biasa tengok2 kes macam gini at dalam tb ja an
HAHAHAHA
tapi ianya realiti ,
hey MANUSIA udah udah la tuh ,,
jangan nak pecahkan periuk nasi orang ,
alhamdulillah la semua selamat ,,
aku tw la terdesak tapi tak manis curi curi ney
cari lah keje kan ,
hehehe
okela tuh ja
wassalam ,,

No comments: