teman-teman

Wednesday, May 16, 2012

Allah sayang hambaNya

Assalamualaikum para ukuwat semua .
ini hanya satu perkongsian dan pengalaman baru . Alhamdulillah .
subhanaAllah aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana kau limpah kan kami dengan kasih mu , kasih yang berpanjangan untuk melengkapi kekurangan diri .
dalam tak sedar kerana buat sesuatu kerana Allah taala . alhamdulillah . aku jugak sangat gembira walaupun aku tak seelok bicara dan bertuturan . Allah masih sayangkan hambanya . aku harap berubahan yang di lakukan bialah istiqamah hendaknya . dan satu pengalaman baru tady aku dapat . aku berkesempatan nak intebiu seorang mualaf dy tuh salesmen kat kedai tempat aku keje . Ya Allah sangat besar sinar itu . aku saje lha tanya kenapa dan cam ne boleh jatuh cinta akan ISLAM .
dy cakap dy alwez dapat mimpi yang akan membawanya ke jalan yang benar . dy ambil mase 2 tahun tuk dalami nya . InsyaAllah kalu ade mase aku akan tolong jika di perlukan . Mabruk . Semoga Allah membuka jalan jalan menuju pada jalan yang benar . sangat besar pengobanan mu . alhamdulillah .

No comments: