teman-teman

Tuesday, May 8, 2012

KU LONTARKAN RINDU BUATMU INSAN TERSAYANG .

Assalamualaikum .
Alhamdulillah aku masih dapat melihat dunia dan masih sempat lagi aku nak dengar azan berkumandang memecah gegendang  . tapi hati rasa serba kekurangan dan resah gelisah . aku patut bersyukur kerana semua yang aku peroleh semua indah . Ya Allah kau hadiahkan aku satu rasa sangat rindu untuk aku palitkan satu keceriaan pada raut wajah mu . aku tak mampu lagi untuk sembunyi kan rasa yang terpendam . PadaMu Ya Allah aku berbicara agar aku dapat lagi untuk bersama insan yang aku perlukan . semua yang aku buat tak kene . setiap masa bila aku termenung deraian air mate yang aku kenang . di mane aku nak cari tuh sume ! tolonglah ! sesungguhnya tak mampu aku bertahan bersama air mata kurniaan mu . satu hari suntuk aku dalam keadaan blur . sori buat bos coz tak dapat nak hadirkan diri . emosi tak stabil nanti pelanggan cakap ape pulak .
insyaAllah da oke fiza datang tapi tak janji .

dearest adek yang tersayang nur fatin nabillah azmi .
kakak rindu adek !
kakak tak tahu mane nak pergi , apa nak buat ,
rindu nyer nak tengok wajah ceria adek yang alwez buat kakak tersenyum .
kakak tak nak cam ney .
adek pertahankan kasih nuriznabilah selamenya .
u know how much kasih kakak at adek ?
that im doing ikhlas kerana Allah taala .
kakak merasa semua ney . hope adek kembali !
walaupun apa pun jadi adek tetap di hati kakak selamanya .
AISHITERU
salam sangat rindu buat adek .
PLEZZ !

suka duka sama sama 
imissyoumuchmuch !


No comments: