teman-teman

Friday, May 4, 2012

SETIA walaupun DERITA .

Assalamualaikum :)
now rolling to once again songs . saje rasa nak menaip lebey kali ney . bukan senang nak jadik rajin ney .
today tak berperasaan baek sangat selepas aku membahang satu injection . wihaaa . bisoo molek !
mood sume nak lari . aku pun malas nak kejar . biala kan bukan alwes nak bermoody .
setia walaupun derita ney adalah salah satu tajuk yang di bicara kan dalam wanita hari ini .
cam HOT je kan buat kaum wanita di luar sane .
wanita selalu tersentuh dengan bende bende cam ney . walaupun macam macam kesusahan pahit jerih tapi hakikatnya sayang dan kasihnya TAK PERNAH sekali pun berganjak !
tapi takde orang faham pun apa yang kita nak ! ade kale nya terpaksa berkorban macam macm nak memenangi hati tapi sedikit pun tak heran . Ya Allah pedih nye yang dirasa . berapa ramai sangat yang mengamati erti setia ?
orang hanya tahu maksud apa itu kesetiaan , tapi tahukan kita macam mane nak setia pada kasihnya ? berapa ramai jugak yang tahu apa itu derita ? derita kadang kala tak pernah nak surut pada hati yang selalu di permainkan . derita tak akan pulih dalam masa yang sebegitu singkat . Ya Allah bukan senang nak tanggung derita yang sensara . orang faham ke ? haa ?
salah ke kalau cuba bahagiakan hatinya . ye kita sume manusia biasa ja tak lengkap dari adat tatasusilanya tapi kalu kita memiliki seluas lautan kasih sayang walaupun macam mana susah dan serabainya kita apabila diri berpaut pada dahan masalah . kita tak boleh nak lepaskan sebegitu senang je tali tali kasih sayang kerana mereka yang setia pada kita jugak lhaa yang datang bantu kita walau apa pun jadi .
sebelum kita terlambat nie kan . apa salahnya kita hargai apa yang kita ada . ingatlah orang yang tersayang .
sorila jika aku beremosi , terima kasih wassalam

No comments: