teman-teman

Wednesday, May 9, 2012

SANGAT RINDU ♥

for the rest my life i will there for you .
that song rolling into the deep and mix out of our feeling .
aku still lagi cam ney . mane mane aku pergi it still MINE ! nak buat cam ney kan .
kenapa abah pulak yang tak de selera nak jamah makanan makanan tu sume ?
angah tak makan takpe jangan abah pulak .
huhuhuhuhu ~
angah takde mood nak pergi kerja . buat kerja . makan . nak contact sume .
tak tahu la nanti sedey pulak rase . hakikat nyer aku tak kuat ! cam ney nak buat kuat ,
kalu bawak moto . tengah jalan raya aku pun boley nanges ney kan tengok apa jua depan mate .
Ya Allah rindu nyer . tapi aku je kot yang sangat rindu dy ?
apa pun aku doakan dy sentiasa sihat dan sejahtera .

***************************************************

Ya Allah kirimkan lah rindu aku pada adek agar terdetik satu rasa yang aku rasa .
Ya Allah kirimkan lah jugak kesihatan yang bek .
Berikan kebahagiaan buatnya agar dy selalu ceria bersama arus kehidupannya .
Jika aku dipertemukan lagi aku nak sangat peluk kuat kuat . MasyaAllah .
amen ~~

****************************************************

Ya Allah, jika aku menyakiti org, berikanlah aku kekuatan utk MEMINTA MAAF. 
Tetapi jika org menyakitiku, maka berikanlah aku kekuatan utk MEMAAFKANNYA  ♥
Forgive me if i did wrong..
PEACE of IMAN..✿◕‿◕✿

No comments: