teman-teman

Monday, November 7, 2011

ALHAMDULILLAH :)

salam to all ummah !
hari demi hari jari jemari ku kuat tuk
merasa nak terus manaip ,,
tapi ape kan daya
malas menguasai diri walaupon dalam kepale ney
banyak bende nak di persembahkan 
agar dapat kurangkan kapasiti kepale
huahuahuahua ~


i want to say
ALHAMDULILLAH ;)
why ?
lorh umat Islam mestila mensyukuri nikmat
daripada Ilahi ,,
besar ka kecik ka itu ta kesah
aku amat bersyukur telah
dianugerahkan sebuah kebahagiaan dalam hidup
yang hadir bersama insan2 tersayang yang
berada kuat tuk aku !
terima kasih Ya Allah !
aku menhamparkan tangan dan menrendahkan diri padaMU


on EdulAdha semalam
MasyaAllah ,,
banyak ekor ternakan telah ditumbang kan
bagi menyempurnakan ibadah korban ,,
hahahahaha
boley la aku merasa makan
masakan daging favourite aku !
hahahahahaha


raye ta raye jugak !
ta p mane pon,,
aku juz p umah adeq ja
at sane cam malu ja
maklumla ,,
fiza ta lari dari sifat pemalu yang berterusan
agagagaga ~
Alhamdilillah jugak dapat kenal dengan sebuah family
ceria lagi penyayang cam uh !
wow !
like damn ,,
nanti aku akan merindui saat2 cam uh aw ,,
aku mohon kasih itu kekal 
sampai bile2 ,,
aku sayang sume !
terima kasih bagi layanan
yang terbaek buat fiza


**********************
air mate mulala mengalir ney 
************************
pape pon yang jadi
aku terima dengan redho ,,
Allah maha berkuasa ,,
Tuhan sekalian alam ,,
kita tak lari tuk di duga
yang aku harapkan
semoga ukhuwah yang terjalin
kekal selamanyaa ~~


ukhuwah fillah abadab abada !


okela
setakat ney ja aku dapat 
luahkan ~
mohon maaf jikalau
fiza da banyak susakan semuanya ~


*to abah n ma
---->>> terima kasih korbankan segale2nye buat angah


*to adeQ
---->>>>terima kasih banyak korban kan masa dan segalenye buat kaka
             kaka ta tw cam ne nak balas uh semua


*to kawan2 seperjuangan
---->>>>terima kasih atas dorongan dan sokongan anda ! anda hebat !


to vanilafachla
-cekalkan jiwa tuk hadapi mase akan datang




wassalam ~

No comments: