teman-teman

Wednesday, November 30, 2011

GET IT OVER !

salam to all readers ,,
im here come back to continue my writing 
as posible i can done it ,,
wow wow wow !
hahahahahahaha~
fiza da start merapu !
watch out !!

tak nak buat macam2 un 
juz nak tulis pe yang ta patut jadik at kawan uh 
huh !
ney la paling aku ta suke ia terjadik !
walaupon kita kene redho akan kejadiannye tapi ....
aku faham kita makhluk Allah akan sering di uji..
aku agak tersentap bila dapat taw nyer semalam
tengah syok2 chit chat dengan adeQ aku at fb
tibe2 aku tergerak hati nak bukak at wall ko ..
peerrgghh !
banyak kot luahan hati ko at situ ,,
tapi mase uh aku ney ta taw pape ,,
bese la aku an lambat sket tw info2 ..
da bese ta ksh un ..
aku un melencong la bace2 status ko ,, komen2 ko ..
sangat tersentap bila aku taw kau da clash dengan bf ko uh ..
bapak lame couple dari skola uh .. bagai nak rak !
HAMPEH PUNYER JANTAN !!!
kawan aku bukan men sayang ko ,,
sapa bahagi 2 hati nak sayang aku ..
shit !
dulu bukan men cakap sayang ,,
last2 ko sayang yang len pada mase yang same !
melampau weeyy .!
satu skola taw korg hot couple ,..
bila masuk u senang2 men len ..
DASARRRR !!!
menyampah nyer kenal org cam uh ..
mar ko juz let him go far far away !
aku ta sempat nak citer at sal mimpi aku ari tuh at mu
aku takot nak tanye coz takot bende uh tol2 jadi
last2 aku taw ia da terjadi
huhuhuhu ~
aku taw ko kuat !
kawan2 BFF G_10 an ader ..
pape prob post ja at group kite ,..
sori aku lambat tw..
belajar dari perpisahan buat kita lebih kuat 
walaupon uh sakit tuk kite !
sume ta sanggup an nak depend uh sume ..
aku arap sal ney ta ganggu stdy ko ..
blaja rajin2 t ko ley buatcam prinsip aku tuh ..
hahahaha~
jahat aku ..
sori la bukan nak ajar bukan2..
hehehe ..
Allah nak temukan ko dengan someone yang lebey arif tuk jage mu
jangan ko runsing an coz telah tercatat sume uh untuk kite..
oke la awop !
pape rest our mind !
jerit kuat at pantai..
cam aku ske buat time dulu2 ..
sayang nyer ko jao nun at sane ..
okela ..
all the best fren !

wassalam ~


No comments: