teman-teman

Thursday, November 10, 2011

SELAMAT 11 NOVEMBER !

Salam . . .
Akhirnya dapat jugak aku terlus at ruangan hati aku kejap
Walaupon sekejap tapi amat bermakna buat aku
Aku juz nak tulis pe yang aku rasa
Dalam hidup aku ,,
Wink2 !

Beberapa jam agi akan menempa . . . . . . . . . . . .
Jeng jeng jeng !!!!!
11 NOVEMBER 2011 !!!
Every out of eleven aku akan teringat nostalgia
Yang aku cipta bersama chentahati aku !!

Wahh !

Da 10 bulan da ,,
Alhamdulillah ,,,
Syukuran !
Bersyukur kerna masih member kami satu ukhuwah
Yang sangat begitu indah ,,,
Membuatkan aku always hepy dalam kehidupan seharian,,
Waaaa ,,,
Aku berharap ,,
Setiap detik yang berlalu ,,
Aku akan selalu ader tuknya agar
Segala suka dan duka dapat rasa sama-sama !
Ta nak sume uh masing2 yang tanggung !
Promise !
Keletah demi keletah buat aku tersenyum sendiri
Buat aku mengingatkan nya kembali ,,

Sempena 11 november niep ,,
Satu peristiwa buat aku tol2 sedey !
Huhuhuhuhuhuhu ~
Walaupon bnd uh kecik ja ,,
Tapi berharga buat aku !
Aaarrrgghh !
Bende nyer juz tag roti jah
Yang nek marah uh
Tag uh tarikh 11 nov 2011 !
Sampai ley nangis bila tengok tag uh di patah2kan !
Tuhan saja yang tau !
Da nak buat cam ne an ,, aku dgn selamber nyer bkah dari situ
Sedey menguasai diri
Dah la pening dengan prob yang ta settle agi !
Huh !
Taley aku nak bagi at adeq aku ,,
Sayang amat !!
Sori yerp adeq !
Kaka ta dapat nak bagi uh ,,
;(


Sori ,,
Kaka taley nak jupe on that day ,,
Sedey uh meme rase
Kaka p kem time uh !
Tapi kaka always ingat uh sume
Walaupon kite jao,,
Tapi hati kta selalu dekat kan ..
Amin......

Too chentahati yang di kasihi ,,
SELAMAT 11 NOVEMBER 2011
Semoga mendapat rahmat dariNya ,,
Terima kasih atas semua nya ,,
Ta dapat kaka nak balas pe yang da di beri ,,
Alhamdulillah ,,
Semoga kasih ~ NURI2NABILAH ~
Akan tetap di hati hingga ke akhir nafas kaka !
Once iloveyou !
Always loveyou !

Oke la,,
aku mengundur diri dulu
okela shame on me

kasih nuriznabilah 111


No comments: