teman-teman

Friday, November 25, 2011

KANAK-KANAK vs REMAJA

Hai u allz !
Here wanna to share what we have
Kami masing kadang2 mamang kontra ..
Bapak kot kontra uh
Ta cam kembar la an , coz kembar sama suka
Kami ader beberapa jah yang kami sama2 suka
Ape yang aku ske dy ya ske
Ape yang dy ske aku plak yang ta suke
Hehehehehe ~
No boggie doww!
Yang penting kasih sayang sama kasi oke !

Nie picha mase tecik2 dulu
Kiut kan kami
Tengok sapa besa kiut uh lekat lagi at kami
Betapa besa nikmat Allah an ,,
Syukran jazilan !



Ney plak time kami da mase remaja
Bile da besa2 ney
Suke duk hadap sket depan kamera
Pantang  kua kamera uh ,,.
Mulakan poss la an
Kalu aku makk aiii
Sumpah banyak picha uh ta tau nak sumbak mane
Nak delete sayang amat weyy !



kalu rendu aku nyanyi lagu ney 
dengan harapan dy un same
hehehehe
ma ader cakap kami 2 orang memang same uh
hahahahahaha ~
ader ketersamaan !

:: I LOVE YOU::
:: YOU LOVE ME ::
:: WE ARE HAPPY FAMILY ::
:: WITH A GREAT BIG HUG AND A KISS FROM ME TO YOU ::
:: WANT YOU SAYS YOU LOVE ME TO ::

wah sweet gitu !
saya shuker2 !
wink2~
semoga Allah memanjang an kasih kita yerp adeQ !


shame on me 
kasih yang merindu gelak tawamu
vanilafachla 111   ...................

No comments: