teman-teman

Saturday, November 19, 2011

lenyap kan sume uh !

Salam
Here today aku nak releat pe yang jadi at aku satu ari ney

Early in the morning,
Aku di kejutkan oleh satu mimpi yang amat membimbangkan aku
Dalam hati Allah saja yang tahu

Biasa la ,,
Sejak beberapa menjak kene tinggal ney ,,
Always risau an cam ne dy at sane ,,
Sampai te bawak dalam mimpi aku
Lets me story fes here
:: ney yang aku sempat save dalam memori aku la ,
Aku terima satu text daripada dy ,,
Dy cakap
Salam ,,
Ader la yang ditulisnya tuh,..
Sebenarnyer aku yang ta mampu nak ingat uh sume
Buat aku sedey jah ,,
Biala aku jeh yang simpan uh sume
Kalu boleh nak buang jao2 da
Harap sume uh ta terjadi
Adakah ini petunjuk ?
Aku masih teringat satu kata2 yang sangat mendalam !
Takot jugak weehh !
Tersangat risau an nyer
Tapi ,,
InsyaAllah ,,
Aku kene kuat kan semangat tuk hadapi nyer
Mungkin ney ujian nyer ,,

Plez always come beside me !
Need you damn much !

Aku ney hari kira mase tuk stpm
Pakej dengan tunggu dy balik ,,
Huahuahua ~
Nak dijadikan citer tadi ,,
Bila aku bangun ja tido terus
Cari fon lepas bace doa bangun tido ,,
Terus anta text at dy
Suruh always take care ourself there !
Semoga awop faham dengan sume ney ,,

Oke la
Tuh jah tuk ari ney
Mood pon da dilande dmam rindu ney !
Huhuhuhuhu
Shame on me !
Vanila ~

No comments: