teman-teman

Friday, November 18, 2011

mampu kah aku ?



Dengan nama Allah yang hanya pemurah lagi maha pengasih hani ,,
Dengan ney aku merendahkan diri kepadamu ,,
Ya Allah ,,
Sungguh besar nikmat mu ,,
Sangat besar rase itu ,,
Tiap2 hari terdekat ney ,,
Aku hanya dapat bertemankan dengan blog ney jah ,,
Walaupon aku cakap aku kene kuat ,,
Tapi ,, semakin aku lawan ,, semakin dekat aku ase ,,
Sangat2 rindu !!
Aku akan take time tuk singgah sini and lontarkan ape yang aku ase ,,
Walaupon blo ney diam tanpa kate ,, aku ley lepaskan expresi aku ,,
Ta la ase pendam sangat ,,
Ta tahu la nape always sedey cam ney ,,
Dy juz p beberapa hari jep ,,
Huhuuhhuhhuhuu ~ ntah lorh ,,
Aku hanya menghitung hari ,, semoga selamat di sane ,, cepat pulang !
Jangan lupa kaka at sini aw !
Saba fiza !



No comments: