teman-teman

Thursday, November 24, 2011

STPM oh STPM

Salam to all readers ,,
Nak amek mood kat sini kejap ,,
Setelah seminggu menyepi tanpa lappy ,
Hehehehehehe ~
Beerapa hari lepas aku sedang menduduki STPM ,,
Konklusinya
Skunk nak citer sket sepanjang paper aku amek berlangsung,,
Cam cam jadik neyy,,
Suka dan duka un ader,,
On 21/11/2011
Start dengan paper PENGAJIAN AM 2  !
Time nieh memang superberb !
Sedey amat jwb time nieh,,
Aku hanya mampu tawakal kepada Allah ,
Paper ney amat penting coz menentu kan
Untuk dapat sijil stpm or tak ,,
Tapi tak sangat la coz ader satu lagi paper 1
Tapi nampak penting jugak la an ,,
Huhuhu ~
Mase dapat jah paper uh memang berdebar2 la an
Bila bukak ja ,,
Makk aiii ....
Nak luruh jantung neh coz soalan esei yang kiteorg target langsung xde
Nak jawab pe ntah tatau
Aku pon karang la an ,,
Syok2 karang aku salah format
Da la nak ciap da ,, aku un tinggak dulu soalan uh ,,
Buat yang laen dulu ,, buat dan buat ,, sangkut at graf !
Graf paling hudoh dalam dunia aku penah buat neh !
Menyampah amat weyy ! cam pe jah !
Tension da at situ ,,
Tangan aku cam ais da jadi nyer,,
Dan aku un buat ja ,,
Dalam 15 minit terakhir ,,
Aku buat esei uh alik ,, rushing ta sah kire ,,
Then mase menjawab tamat !
On 23/11/2011
Aku exam bahasa melayu 2
Jawab ney tenang cket
Walaupon soalan target ta masok tapi aku ley buat dengan jayanya
Tapi betul tuh ta tau la an ,,
Hahahaha ,, bukan nak syok sorang tapi cam uh la,,
On 24/11/2011
Iaitu hari ney la an
Paper yang aku tunggu2,,
Paper favourite aku !
MIKROEKONOMI 944/1
Hehehehe ~
Agak panas jugak jawab paper uh tadi ,,
Takot pe aku buat uh salah ja,
Tapi nak skor 20/20 at part last
Hope pemeriksa bagi markah yang terbaik ,,
Mohon sume dak2 kelas aku sume A !
Huuhuhuhu ~

Sepanjang 2 paper akhir uh
Aku jugak lupa nak bawak pensil box
Ape punyer senget la aku ney
Cuai yang amat la
Tapi syukur ader back up
Hahahaha
Rase cam lawak ja,,
Semoga 5 paper yang akan datang ney dapat jawab dengan baik
Coz nak achieve 3.0 ke atas ,,
Takot amat !
Not sure ,, tapi aku kene berusaha jugak
Dengan baki2 paper yang ader ney ,,
Okela ,,
Stop sini dulu ,,
Wassalam ,,........

No comments: