teman-teman

Wednesday, January 4, 2012

(--_--)

ASSALAMUALAIKUM
before i wanna get sleep hari ney
aku nak singgah sini jap
esok da keje dhaa
huhuhuhu
takpe kuat semangat walaupon hati gundah
ney la aku hadapi pada era 2012 ney
nak buat cam ne nak tak nak aku telan hidup hidup
alhamdulillah ,
malam ney Allah turunkan anugerah yang tiada tolak banding nyer : hujan :
titisan air hujan sepantas titisan air mata setiap malam
aku dhaa tak taw cam ney aku nak hada[i nanti
sampai hati kering ?
huhuhuhuhu
sakit sangat sakit sangat sangat
ubat la sakit itu dengan dekat kan diri pada Allah
Ya Allah ,
terima kasih atas segala nikmat yang dikurniakan
carilah ketenangan dengan menikmati ciptaan Mu
insyaAllah
okela , need some rest coz energy so exhauted !
something to do ! ???
aku nak mintak maaf kerana aku tak dapat nak merealisasi kan harapan walaupon aku dhaa 
cuba nak jadi yang terbaek


*bace doa tido
wassalam ~

No comments: