teman-teman

Saturday, January 14, 2012

LOVE PICHA

ASSALAMUALAIKUM ,,
apa kaba sume ?
rase cam nak menaip lorh ,
so aku datang lhaa sini kejap kejap
aku tuan punya port ape aku kisah ,
okeh , this time i want to share why i LOVE PICHA
dulu dulu pakai digital ,
nanti alhamdulillah dha nak pakai dslr ,
semakin bertambah lhaa koleksi picha picha aku , LIKE !
kenapa orang tergila gilakan port photografy ?
ntah la bukan nak kejar superberb ,
bagi nuriznabilah kamera amat PENTING !
setiap kali button kamera ditekan 
maka kenangan lha yang terCIPTA
Ya Allah sungguh indah kan ,
walaupon picha itu tidak seberapa ,
tapi bagi aku amat lhaa berharga ,
aku sangat menghargainya kerana sesaat yang kita lalui sebentar tadi 
tidak akan kembali lagi buat selama - lamanya ,,
jangan pernah nak pandang rendah pada gambar gambar tuh sume
aku nak tanya la kan
cam ne korang rase bila gambar gambar masa lalu anda hilang , gambar dalam lap sume hilang
coz lap sarat pikul virus , ade orang curik ?
haaa cam ne ?
gambar itu sangat anda sayang ?
kalu aku ,
sangat sedey , tapi tak la meratap
terKILAN sangat kerana aku telah mengalaminya ,,
gambar sepanjang aku bersekolah di kaka hilang begitu saja tanpa tinggal satu pon 
so skunk aku lebey menghargainya ,,
dalam mase setahun setengah di fom 6
aku dhaa kumpul dalam 5000 lorh
banyak !
tak masuk lagi kisah hidup aku
masyaAllah , hope sume akan bek bek jeh ,
ney antara koleksinya 




FAMILY owesome ,,



3 IDIOT GONNA BE KEEP SMILE TOGETHER :)


LOT OF LOVE ADEK


PPU terBAEK !





GRADUTION 2009 !


SAINS PENGURUSAN

ney lhaa picha yang aku dapat pamerkan
setiap satu tuh ade memori nya
percaya atau tidak cuba anda tenung picha anda yang anda miliki
mestinya akan terasa rindu apabila teringat kisah itu
hargailah setiap apa yang berlaku ,,
insyaAllah everything WE alwez hope MAY BLESS !
okela wassalanm,,


No comments: