teman-teman

Thursday, January 19, 2012

DUNIA BISNES !

ASSALAMUALAIKUM ,,
fulamak aku bisnes ?
HAHA !
takde la , aku just kerja ja as a cashier an , tapi cam da lagak pengurus ,
amat BENGGANG ! bila aku tak tahu menahu dengan sume urusan aku yang menanggungya ,
TUAN saya hanya pekerja biasa , saya tak tahu , saya jugak tak di ajar buat cam TUAN nak !
sabar FIZA ! dengan senyum biri biri aku mampu lemparkan ,
betapa susah nya nak handle bisnes , tapi alhamdulillah sikit sikit tokey yang baik ati ade ajar
aku panggil dy ayah wan , da cam toki aku da ,
hehehehehe , sangat ligat dalam bisnes ! BRAVO !
aku la yang alwes kene tadah telinga bila mereka tak sependapat ,
apala nasib badan !
nek pening meme la ,
aksyik duk tengok num jek
lately ney , ahli pengurusan alwes buat checking , terKEDU KAKU !
bukan tak suka , tapi aku terpaksa AKUR ,
haaiyoo , sume bende tak kene sih cam uh ,
slow slow la kan nak kuasai sume uh ,
saya mausia biasa ja kot , dan saya tak suka diPAKSA !
mintak maaf !
tegas takpe , tapi faham faham la
saya orang baru lagi so banyak bende nak kene blaja 
bisnes banyak kene berkorban , 
okela
tuh ja buat port ney ,,
oke wassalam

No comments: