teman-teman

Monday, January 2, 2012

DUNIA BARU

ASSALAMUALAIKUM ...
alhamdulillah ,
lame aku tak menyoretkan rentetan aku kan sini
dan ini adalah POST PERTAMA pada 2012
alhamdulillah lhaa ,,
semua nya selamat dan aku sudah hampir menjangkau umur 20 TAHUN meyhh !
ohh noo !
something damn to do ?
oke,
aku da mula life yang agak la kot baru buat aku
berusaha cari keje
dan akhirnya dapat !
i got it i got it !*dedixxxXxx !
keje bese bese jhaa
bende rutin kan kene buat
ingatkan da abes skola tak payah nak kalut kalut mandy awal awal
last last sama ja ... juz takyah blaja da cam FOM6 tuh
aku kene blaja how to handle MONEY MONEY !
bukak bukak akaun segala sih !
kene la aku refresh balik ilmu ilmu akaun tuh ,,
pagi pagi bangun awal ciap ciap p keje
keje keje keje sampai kol 5 petang 
break pon tak makan jugak
balik balik kadang kadang nanges !
then tido
itu lhaa hari hari
cari pengalaman baru
hope aku tak buat la perangai buruk aku tuh 
HAHAHA !
dapat cuti hari rabu ja
boley tahan !
rabu pon rabu
rabu sangat BERMAKNA !
HAHAHAHA !
aku dan aku ja aw rite ..
okelah maybe lepas ney jarang sangat nak update manyak manyak cam dulu
penat ! AYAT TAKLEH BLAH !
okela
semoga SAHABAT dan TAULAN sihat sejahtera


wassalam ,

No comments: