teman-teman

Friday, January 6, 2012

PERJALANANKU ..

ASSALAMUALAIKUM

I.T.A.L.Y
you know what mean of this ?

 I TRUST AND LOVE YOU

so ?

okela refer to the title skunk ney about our JOURNEY(perjalanan)
hari ney nak tuka mood dhaa
sume tuka sampai hancur laman aku ney
tapi music box buat hal then aku pon buang la
agak terase la jugak ketiadaannyer

:: AKU AKAN TERUS MELANGKAH BAGI MELENGKAPKAN SATU
PERJALANAN YANG TELAH DI ANUGERAHKAN OLEH-NYA ::

yelah kan mejoriti manusia cakap hidup bagaikan RODA ,
roda yang sering berputar mengelilingi dan meredah segala onak dan duri
walaupon sakit terpaksa tempuh jua bagi menjalani kehidupan kan ,
tapi dimana roda itu akan terhenti ?
adakah berhenti apabila menemui satu JALAN yang benar benar indah ?
aku dhaa berusaha menjadi yang terbaek 
tapi mungkin aku tidak yang terbaek untuk semuanya
so k la
aku tidak seMAXSIMA itu !


sume jalan itu berbeza
pilihkah jalanan yang TERBAEK tuk kita
tiada sape yang boleh tentukan kita

TEPUK DADA TANYA SELERA

No comments: