teman-teman

Thursday, January 12, 2012

MUET END YEAR 2011

salam ,,
alhamdulliah hari dapat satu anugerah ,
hari ney dapat result MUET ,
tapi aku masih dapat band 2 ,
so k la , at least markah nek sket ,
walaupon aku menaruh harapan yang sangat tinggi untuk nyer yang konon nya
kalu diberi peluang nak terajui bidang komunikasi ,
huhuhuhu ~
takpe la aku da usaha yang aku mampu 
yang ney ja yang aku mampu ,,
sori kawan kawan anda tidak merasa la apa yang aku janjikan
ade rezeki aku tunai kan ,,
tahniah jugak kat kawan kawan yang da melonjak naek uh ,
tapi mintak maaf buat tecer yang sangat sangat bertungkus lumus pulun kami abes abes
tapi nye ja aku bagi , cam ta adil ja 
maaf tecer !
aku bersyukur la kerana dapat belajar muet muet segala ney
apa pun walaupon mood tak cantek sangat hari ney
tapi aku sangat berTERIMA KASIH untuk semua nya
okela 
wassalam ,,

No comments: