teman-teman

Monday, January 2, 2012

SELAMAT UNTUK SEMUA

here I come again and again 
waa ,
nanti sume dhaa kembali ke pangkuan asal masing masing kan
sume pergi skola da an 
aku ja duk kerja dan kerja
my fon keep in silent mood da la nanti 
sedey la ney
kat rumah aku ney kembali sunyi lhaa
sume ada hal masing masing daa
aku kua pagi balik senja
letih pulak tuh
awop balik skola buat homework,extra class , stdy , 
saya ?
ini dy TIDO !
semoga semua nya mendapat semangat baru untuk berjuang sampai ke bulan 12
semoga menjadi seorang pemimpin yang berdedikasi,amanah,fatonah,dan bijaksana bukan singgahsana !
BHAHAHAHAHA !
kalu nak amek jawatan saya pon saya dop kesah daa
turun temurun
berkat uh kat mana mana ja ,
kita yang akan terus mengejarnya sampai dapat kan ,
dengan wajah baru tuh mampu merubah sedikit tak banyak kan
saya terpaksa lah akur akan semua itu


***********************************************************


TAHUN 2012

banyak peristiwa penting yang bakal aku hadapi
waaa ,,
takot sih
insyaAllah aku akan menjalani dengan baik ,
banyak impian da set neyh 
itu ini dan itu ini
HAHAHA !
harap harap semuanya selamat ,,

okela
salam kasih NURIZNABILAH ~
wasalam

No comments: