teman-teman

Thursday, September 20, 2012

HATI INI RINDU SEREMBAN

pssssttt psssssstt psssssstttt ~
HAHAHAHAHAHA
hati ini rindu seremban bhaa .....
kuat betul la penangan seremban neyh .
rindu nak jumpa korang laaaa ~
dan tak saba nak jumpa ..
aku penat deh kire hari neyh kapan ketemunya 
doa kan aku bhaa ..
YOU all always in my mind 
I LOVE YOU SO MUCH 
muaxxx siket kat pipi kanan :-*


beluved TEAMSSSS


yeah hasil kerje aku bila bosan dalam kelas mr Adam ,
and i give my love to you all


sys wiewie neyh 
kalu aku tak jumpe dy cam tak oke jeh 
padahal memang tak jumpe pun 
rindu la kat makcik neyh ,


neyh sys rita ,
hahahahaha . lame tak tengok dy senyum yang comel !


haaa ini memey in the darkness !


neyh ayu 
yeah aku da tak sabar nak tgk kau nanges bhaa ...

ouchhh miss so much betey 

No comments: