teman-teman

Monday, September 10, 2012

searching for something there

Hati mane tidak tersentuh rite ?
Even salah cakap pun kitamudah tersentap , so awas la dengan setiap kate kate .
mungkin niat kita tuh tak untuk menyakitinya . So kene la memahami antara dua belah pihak .
Dan hati mane yang sanggup tahan sume neyh kan ?
takde kot :(
mungkin hal ini akan terus terpahat dalam hati .
You noe what .takde sape pun akan faham apa yang kita rasa , Dan aku ? aku tak mintak orang nak faham kan jiwa aku , aku lebey suka hidup cam ney , bia la orang nak cakap aku neyh hati kering ke whatever else ,
dan sekarang hati aku dah memang kering tahan perit dalam hati .
So aku tak amekkisah sangat kalu nak touching touching bagai . Mungkin orang tak sedar kan .
Jangan buat orana lain serupe takde perasaan , nanti kalu Allah bagi kita rase macam mane ?
Fikirla . sume da boleh fikir ape yang baik dan buruk .
kita dah didedahkan dengan pelbagai bagai ilmu ,
Sabar adalah segalanya , tapi over sabar ? huhuhu . tak kemane nyer kan
bia la sekarang aku merasa kekecewaan neyh , asalkan yang lain aku hanya mampu memohon
kebahagian daripada Ilahi .
Ingatlah dunia tempat persinggahan kita , carilah yang terbaik . dan aku bukan yang terbaek nak nasihat kan .
aku jugak pernah kecundang .
BANGKIT LAH NUR HAFIZA untuk hari ini dan hari hari mendatang .
maaf , aku hanya mampu lemparkan senyuman dalam kedukaan jeh .
aku nak jadi my real ones , not now !

* KEJARLAH KEBAHAGIAN ABADI :)

No comments: