teman-teman

Wednesday, September 26, 2012

Sweet Guys Are THEM ヅ

Assalamualaikum peepss ...
Here i come to continue my life story never got ending rite .. Alhamdulillah aku masih lagi disini dengan realiti yang berbeza , kan ? via rolling adamu song by najwa latif , sangat tersentuh , oke try la dengar .
Tiap hari aku rase sunyi tanpa ohsem like you all , tapi aku kene la faham korang sangat buzy dengan task-2 masing-2 . Yang neyh buat aku hepy bila dapat jumpa guys yang aku sangat rindu , Alhamdulillah aku selamat pergi dan pulang dari SEREMBAN , jyeahh ~ walaupun pun sedikit di timpa bencana apabila cermin bas belah penumpang meletup lalu berkecai .. Ya Allah first time kot , aku di antara penumpang yang terdekat jugak la , betul betul bila masuk jah sempadan negeri sembilan tuh , naseb bek jugak la da nak dekat , tapi berjam jugak aku nak sampai , bia hati dop sabo nop sampai kolej , HAHAHA . text yang bertalu-talu dari pute and tasha coz kawan kawan tak tahu pun aku akan datang , HAHAHA . nak buat suprise aku yang kene suprise dulu , tapi yang nak marah tuh , lex lex pulak laa si driver bawak bas dalam keadaan macam tuh , OH MAII ~ sabar jela . hati semakin excited bila da sampai kat terminal one tuh . then rindu sangat kan nak naek cityliner , aku nek la cityliner dengan barang makanan budak budak neyh . HAHA , aku boleyh tergelak sakan nak jumpa neyh . Ya Allah hepy sangat bila first sampai tuh lari lari dalam hujan nak p jumpa sayangku tasha dan pute  , OHSEMM ~~ waa ... cam dalam filem hindustan pun ade kot . Mase tuh dyorang pun tgh buzy , so aku nek sorang sorang kat bilik , bila da ade dekat dengan dyorang masalah dalam kepale tibe tibe hilang . takpela aku kene la hepy kan diri aku dekat dengan dyorang lame tak jumpa kan . so enjoy our weekend ~  and one more thing yang penting dapat join celebrate besday sys wiewie . hehehe sweet lorh ~ orang jauh datang neyh nak tengok dy .. hope you will get blessing from Allah


she make a wish for the future 


me and sys :)


we are young to nite 


  HEPY BESDAY DEWI WINDURI IRWAN 
HOPE YOU ALWAYS HEPY WITH YOUR LIFE
AND MAY ALLAH BLESS YOU SAYANGS .
SEMOGA DAPAT MELANGKAH DENGAN LEBEY JAUH 
ILOVEYOUMUCH

oke then aku dapat spent time dengan sahabat tersayang aku neyh .. dapat lagi makan sama sama , bergelak ketawe same same , masak same same , kite kan kuat makan , aku ade sampai ke pagi kite makan , hahahaha . thanks la , saje je nak gemuk kan korang . dapat tidur same same ,habes kan duet same same ,  cerita sedeyh suke sume ade . dan ajar aku tido lewat lewat . sebab mase tuh emas kan . korang dabaeekk baa . boley jugak aku tengok korang buat perfom dan tengok ...................... hahahaha . shomel kan dy . kalu la aku kat sane kan besh , hahahaha , serius bila aku balik neyh teringat la ape yang kite buat . tapi aku sedeyh bila da banyak bende pelik aku tengok . hope korang sabar yerp . 


tasha via pute prepared for their performance :)


kite bagi kek yang sedap sudu jugak dy makan , hai sys cukup cukup suda 


taken by future fotografer kan ?


makan makan jugak , lemak kami buang kan ?

shumel kan sume ? macam macam  ragam yang tak tahan tuh , sume ade tones masing masing , kadang kadang tergelak sorang sorang teringat kat korang neyh taw . aku sangat hepy bila melihat anda anda semua hepy . dan in the and pertemuan kite sangat sedeyh , adat la kan bila ade pertemuan , pasti ade perpisahan . insyaAllah ade mase aku datang lagi guys . thanks mengisi kekosongan hati aku dengan telatah ceria anda semua sampai aku sangat terhibur . 


teman yang setia menanti aku nak balik neyh :) 


untuk julung kali nya pic berkepit dengan celia neyh .


bunga rindu korang nanti :( 


with mygirlfriend , ILYM !!

salam rindu dari bunga untuk semua 
MUUAAAHHH !
wassalam

No comments: