teman-teman

Saturday, September 29, 2012

Miss You NFNA

Assalamualaikum
erm aku nak bia kan kalam aku berbicara 
i want to share something yang da lame aku nak luah kan .
urm act aku rindu sangat kat budak neyh , tapi .....
hopefully dia akan rindu aku jugak .
cepat mase berguling guling keliling kita .
rase sekejap jeh pertemuan dan mungkin kita tak sedar ada nya perpisahan yang abadi
akibat itu , every single night it comes to me day by days remember you 
mintak maaf 


shumel nyeh bila dy senyum , bila la dapat tengok dy neyh senyum lagi depan aku kan . always buat aku ketawe bagai nak rak . aku pon tergelak tengok kelatah dy . senyum bahagia kot tuh 
this my lovely lil. sista named nur fatin nabillah azmi .
i always keep it up 


this !
really-2 like this picha .
coz satu hari tuh dy berusaha jugak nak sent kat aku . tapi ntah nape tak leyh sampai kan aku jumpa juz blotuhh jeh senang kan ? picha neyh aku simpan lagi , always tengok sebab aku dapat picha neyh sebelum aku berangkat ke seremban tuh stdy , yang neyh la teman aku , shomel sangat .

and now ?
kite da masing-2 dengan jalan kite rite .
sometime i need you much-2 
but i gonna be sad because it not for that .
hopefully you keep all the moment till the end bebeh .
surely i gonna miss you so much .

No comments: