teman-teman

Saturday, December 31, 2011

(TT_TT)

ASSALAMUALAIKUM ,,
ngeee ~
selamat pagi pada dingin hari ney ,,
get early in the middle morning and dont forget to get my lovely lappy ,,
rest jap sakit lutut ,,
huhuhuhuhu ~
sedey la kan kalu orang cakap kitacam gitu kan ?
anda camne ?
takpe la ,,
aku tak simpan dalam hati pon
buang jauh jauh bapak jauh lhaa
its oke ,..


Sesungguhnya orang yang berakal itu menyembunyikan rahsianya, dan orang yang jahil membuka keaibannya.

aku tak gtw kat sape sape pon 
hanya peringatan buat kita semua lhaaa
BUT ,,
you know what
aku nak ucap TERIMA KASIH buat yang alwez ceriakan hati aku
yelhaa,
aku taw aku sape .


Yang paling kita perlukan dalam kehidupan ialah adanya seseorang yang selalu memberi semangat untuk melaksanakan hal-hal yang dapat kita kerjakan

redha itu IKHLAS !
anyway semoga anda semua tak cam aku
okela wassalam ..

No comments: