teman-teman

Thursday, December 8, 2011

AKU BUKAN TOMBOY ! !

salam
to all readers !
meh cini
malam ney aku agak kekosongan
coz pe ...
yela an bese chit chating dengan adq aku
ney nak line dy lop prob teruk
cian at aku
padahal yang merasa tuh lagi kesian
apela ko fiza !
sori3 ..
petang tady aku di promote oleh dila kawan aku
sal cite ' AKU BUKAN TOMBOY '
ingat kan ta best la kan
hahahahahahaha
disebaliknya pulak
tahap kebosanan lepas hadap buku
aku hadap cite tuh
hahahahaha
buat aku tergelak sowang2
apela dunia remaja skunk 
mudah terpengaruh dengan anasir2 luar yang
boleh meruntuh kan akhlak
bagi golongan2 luar sane jangan berfikirkan
perempuan yang kasar tuh sume tomboy !
terasa sih !
aku agak kasar jugak
tapi ta la sampai cam uh
coz pernah jugak dapat gelaran minat rempit
coz aku bawak moto sokmo ta tentu hale
STOP NONSENSE !
nothing anymore
dalam citer tuh ader jugak sedap nye
cute-cute manje gitu ..
mujur la ta p tengok at panggung
kalu ta membazir
layan at umah un oke
konklusinya
bagi aku cite ney
:: THUMB UP ::
yang bek jadikan teladan
yang buruk jadikan sempadan
buang jao2 !
oke
have fun you all


2 comments:

NorFarahin@aien said...

hehehe..bes kaa cter ni...emm..xminat scha lar...hee

BungaHati said...

jalan citer uh best