teman-teman

Wednesday, December 14, 2011

JIKA ITU TAKDIR NYA . . .

WITH MOST BEAUTIFUL WORD
BISMILLAHHIRAHMANNIRAHIM ,,
assalamualaikum w.b.t
dengan merendahkan diri sesudah menghadapmu Ya Allah ,,
aku bersyukur kerana aku masih lagi dapat merasa nikmat Mu
syukran Ya Rabbi ,..
alhamdulillah ,,
segala bebanan peperiksaan da tamat ..
sepanjang peperiksaan hati selalu gelisah ,,
aku hanya mampu memhon doa agar segala itu dilenyapkan 
semoga insan terdekat aku sering dapat merasa nikmat itu bersamaku ..
jika itu takdirnya post aku hari ney ,,
you know y ?
coz hati aku agak kurang tenang untuk menghadapi apa hasilnya
semoga Allah memberi rezeki dan kurniaan yang terbaek buat semua
hopeful dengan hati yang hampar ,..
mungkin apa yang aku dapat ta dapat nak sempurna hati2 yang laen
tapi ini lah dayaku ,..
mungkin telah tertulis untukku ,,.
hari ney aku menghabiskan baki-baki hidup sebagai pelajar sekolah dengan menghadapi 
exam BAHASA MELAYU 1
aku tak tahu ape aku jawab  !
kurang yakin!
cam2 la ,..
mungkin dugaan buat aku 
setengah jam selepas mula ,..
tiba-tiba aku rasa sakit gigi yang amat buat kepala aku pening sangat2
memang ta senang duduk ..
ase time uh nak bangun ja kua .
tapi aku kene jugak jawab sampai habes
habes ta habes un amat sukar nak buat
aku tak kan menyerah !
huhuhuhuhuhuhu ..
lame2 tuh agak reda ,,
boley la nak buat ..
sampai la ke akhirnya ..
kali ney aku ta merasa mood merdeka tuh
ntah pape la
malas nak layan ..
hati tak tenteram ,,
time uh ase nak sangat2 p pantai ,,
boley tenang kan pikiran dengan menikmati keindahan yang boley menenangkan jiwa ..
tapi tak pela
duk lepak dengan kawan buat terakhir kalinya berada kat ostel
aku hepy tengok korang sume buat telatah sengal tuh
tapi sori la kalu aku moody ..
korang memang terbaek la
nanti aku rindu dengan tuh sume 
sedey amat laaa ,,
tapi kita kene kuat lorh ..
huhuhuhuhuhu ....
panjang umur kita jupe lagi INSYAALLAH ...
semoga BATCH 92 dapat jadi yang terbaek ,
AMINN  ,,,,,,,,,,,,,,


:: SETIAP PERTEMUAN , PASTI ADA PERPISAHAN ::


maafkan diri ini atas segalanya ..


sekian ,,

No comments: