teman-teman

Friday, December 23, 2011

___tenta .......

assalamualaikum
salam sejahtera buat sahabat semua agar sentiasa berada dalam limpah kasih sayangnya
ALHAMDULILLAH
pagi tady dapat bersama-sama berkumpul bersama IKRAM TEENS
tapi kita manusia hanya mampu merancang 
yang maha Esa menentukan 
plan nak riadah tapi cuaca tak mengizinkan ,,
boleh jugak dengar sedikit mutiara kata dari abg sufi dan walid tuk bekalan akan datang
bersyukur la coz ta semua berkesempatan tuk hadir bersama
oke skunk aku baru ja update bilik aku
coz terlalu buhsan tak tau nak buat pe dengan mood ta tentu
aku lepaskan dengan update bilik aku
kemas sume buku STPM aku yang da abes belajar
at least bermake up sket bilik ney
mood makan hilang suda 
hmmmmm
bese fon berbunyi jugak , fon get on keep silent ja
aku pon jadi cam ne la
redha itu pasrah !
mood serabai pon ade ney
tak tau dhaa nak buat pe
nak make up blog malas amat
bia keadaan reda aku go on la
ntah la sapa bile
mungkin bila ................................
okela malas nak lame kat sini
gggrrr !
semoga kalian sehad sejahtera
dan sering bergembira bersamaNya




wassalam :)

No comments: