teman-teman

Wednesday, December 21, 2011

MAAF KAN AKU !

maafkan aku
maafkan aku
maafkan aku
maaf bukan satu kalimah yang boley lenyapkan sume perkara sampai bile bile
memaafkan adalah salah satu amalan yang dituntut 
dan berdoalah semoga kesalahan TIDAK akan berulang kembali
mungkin ini salah satu bakti kita
begitu jugak aku
aku ta mampu nak senangkan hati hati mereka yang aku sayang dengan perbuatan aku
aku insan yang lemah lagi cetek ilmu lagi
tapi aku sentiasa mengingin kan sesuatu sering dalam keadaan yang memuaskan
andai aku selalu tidak menepati semua keinginan itu 
aku minta maaf bahawasanya aku berusaha ke arah itu
huhuhuhuhuhuhuhuhu ~
aku taw kalu kita sayang tak semestinya kita memilikinya
tapi aku nak memiliki nya !
tapi mampu aku ?
atas semua cubaan dan dugaan sume ney ?


******************** LOADING **************************


aku hanya mampu menadah tangan memanjat kesyukuran atas nikmat yang
aku dapat rasainya
ALHAMDULILLAH
mungkin ini jalan terbek buat aku
redha itu pasrah
pasrah bukan bermakna aku menyerah !
aku akan buat selagi aku mampu 
really need you to give our supportive !
hope you can ~


AKU MINTA MAAF !


kasih selamanya
~ nurhafizatahirjuddin ~

No comments: