teman-teman

Wednesday, December 21, 2011

TRIP !

with the most beautiful words
BISMILLAHHIRAHMANIRAHIM
lafaz yang teragung
ASSALAMUALAIKUM W.B.T
haie to all readers over there
here i come back that before i had join trip that organize by ASBAS
would you know what the means of ASBAS ?
ASBAS is ASRAMA BADRUL ALAM SHAH
hehehehehehe
mase kat kaka xde lop name2 cam tuh
okeh,,
on 18 til 20 DEC 2011
aku join lawatan asrama ke melaka,nilai then KL
not to bad la
walaupon melaka kl tuh da bese p
tapi pergi dengan lain orang
ta ramai un yang join lawatan tuh
juz beberapa orang ja kawan-kawan aku
its oke la an myb dyorg ade prob ta dapat elak
hehehehehe
cam-cam moment jadik yang banyak aku la yang buat
sebelum mulakan perjalanan aku da buat hal
lepas settle sume barang-barang masuk an ke dalam bas
aku amek la seat kan duk dgn celup
cam bese la
aku suruh la celup simpan beg at dash ats uh
sebelum uh aku nak kuar kan pes dulu
last last carik pes tak de !
oooucch !
memang benggang la mase tuh
p la carik mane mane tapi still tak dek
abes selongkar
mase tuh rasa tak nak pegi la
nak turun bukak box beg beg nak kua kan befg daa
hilang pes ad kad ATM tak pe gak
ney sume tak de
DAMN !
then aku try try cari kat seat
hahahahahaha
terjumpa la celah seat
ALHAMDULILLAH !
oke then terusan kan perjalanan sampai MELAKA ,,
sampai ja sane ingat kan stay la at HIGH SCHOOL MELAKA
last last stay at bilik ja
so k ta kesah pon janji ade tempat untuk rest ,,syukur
ley jugak landing landing kan
oke
then malam tuh cikgu cakap ley buat aktiviti bebas
janji ley tampung perut ney
sebelum kua uh
cam biasa la kan sume berciap ciap
tengah sume berciap
aku nak bukak kipas la kan panas kipas dinding tuh
then ALLAH masih selamat kan aku
Ya Allah kalu tak memang terpelanting la tangan aku
aku nak bukak plag kipas uh kat atas ta sampai
aku gune nak compact powder uh
tanpa sedar compact powder uh kene kipas cermin muka at situ pecah berkecai
aku ney mandy kaca jap
masyaAllah ...
aku senyap tanpa kata
kelip kelip ja tengok kawan kawan duk bising tanya aku ney oke ke tak
kalu ta hospital da aku
then kami pon kua la
jalan kua cari makan macam la tw mane jalan nak p parade an
kebetulan aku ade kawan at melaka tuh
dy ajak aku kua coz dy nak jupe
agak dalam setahun lebey da ta jupe
dy stdy at UITM melaka
alhamdulillah dapat jupe waaa da la ciap payung skali
tenx very much fren 


that my bff aisyah


with her :)

Allah telah mempertemukan kami
syukran

then
aku dan kawan kawan enjoy kat melaka seharian pada keesokkan harinye
perrghhh !
boley kate nak cabut ja kaki ney la
tak tahan nak jalan tapi tetap gunakan kaki tuk terus melangkah
ta pernah ase lagi sampai ta berdaya nak angkat kaki
yang ta tahan cikgu bawak p taman buaya n zoo segala lah
aku ta p pon ,
juz jalan jalan kat lua ja 
then malam tuh pegi shopim sapa berjam-jam lamanya
aku,celup,ayu,pudin n kdin tawas port shopim uh ta sah kira la
makk aiii !
memang jadila dak2 ney
tapi best la nampak masing masing bersemangat nak bershopim
sampai penat pon ta rasa
fes tyme p cam tuh
rupa rupa nya sume gile shopim
hahahahahahahaha  ~
aku hanya mampu tersenyum tengok gelagat masing masing



sakan bershopim kan din tuh !
hahahahahaha ~
padahal dalam hati penat gile
malam balik tuh tidur dengan nyenyak masing masing
HAHA !
last day p nilai
time uh maakkk aii 
rase nyer dyorang nak bawak balik satu nilai p balik masek kot
sakan borong tapi aku ???
ta berbeli pon tengok ja
ta lame tuh p KL lop
jalan jalan kota raya
ta lame pon juz p sogo ja
then balik la
tuh ja lawatan kami
tapi boley jugak lepas tension yang terbeban ney
ggrr ~








sahabat selamanya
semoga selamat semua

No comments: