teman-teman

Tuesday, December 6, 2011

KUAT DAN KESETERUSNYA !

salam ,,
khaifahalukum ??
ana bilkhai'Q
Alhamdullillah ...
now rolling sedetik lebih song 
cari2 time nak menjengah kat cini jap
hari ney aku da habes kan satu paper exam ..
that means paper geo 2 942/2
boley tahan la soalan 
aku men jawab ja pe yang ade dalam kepale aku
harap2 dapat gengam A la walaupon aku ta pernah un dapat A tuk subjek tuh ..
huhuhuhuhu
sepanjang aku amek exam paper uh ..
aku tak pernah plak rase ta cukup mase cam tady 
terketar2 nak manage time mase tuh
selama 3 jam aku amati tol2 nak jawab soalan2 tuh
hahahaha nak cakap stdy banyak ta sangat la
sampai hajat nak stay up tergendala bersama si celup
haram la nak ke boley bangun tuh ..
huhuhu ~
senget punyer kepale ..
alhamdullilah ...
aku ta la perfect likes others
lepas exam..
aku p kua dgn adeQ aku at pantai ,,
snap2 some picha 
syok jugak !
tengah2 panas duk at pantai ..
hilang sket beban kepale aku 
terima kasih yerp bawak kaka p pantai tady
nak lagi aw !
soo ..
skunk aku pon ta faham ape yang terjadi pulak !
hurm ....
kenapa ?
kenapa ?
kenapa ?
can i have it ?
can i know all that things that you think ?
can i dear ?
gggrr !
so tomorrow can be better lorh ..
aku bawak hati yang lara lagi sayu ney tuk jadi kuat ..
okela ..
mood agak down ..
nak kene buat latihan PA1 dulu lorh
then baru tido ..
hope it become oke ..
eemmm
wassalam ..

No comments: