teman-teman

Thursday, December 15, 2011

DUNIA BARU . .

as salam warga blogger ,,
semoga kalian mendapat kerahmatan Illahi ,,
ALHAMDULILLAH ,,
aku masih di beri ruang dan waktu untuk meneruskan agenda kehidupan
today wake up early in the morning ,,
get on solat dan iqra pape la,,
get my cute netbook ! *HAHAHA
hari ney bermula la aku dengan kehidupan baru 
semoga Allah memberkati ku untuk peroleh kehidupan yang terbaek ..
aku dah bebas dari cengkaman ALAM PERSEKOLAHAN ,..
yahoooo !
suka la sikit kan . tapi nak tunggu result uh tak taw la ..
oke ,,
pelbagai perancangan ade dalam pikiran aku ney
nak buat itu la ini la ,,
haisshhh !
sempat ka ?
fes kene dapat kan keje dulu nak buat saving sket untuk sara diri ..
maklum la baru nak cari pengalaman baru ..
hidup baru kan ,..
semoga ALLAH limpahkan rezeki buat kami .. AMIN ,,,,
aku sebenarnya takot nak keje coz kene ikt arahan atasan 
yang ney la ta ske
tapi kene buat2 katang org kate ..
oke ,,
aku nak jadi yang terbaek la untuk family bia la tahu ta mampu pon ..
buat galop buat sedap !
cuti-cuti ney plez tak nak bina badan ..
ponat den lagu ney 


semoga ALLAH memberkati usaha kami


okela wassalam

No comments: