teman-teman

Saturday, December 3, 2011

YES I AM !

As salam buat readers2 sekalian alam
how about today ?
anybody feel something bad ?
hopefully all of you getting well as posible
im nothing here today ,,
juz everytime i feel my finger want to be here
but can not do it 
coz i have to stdy for exam come soon
after exam done ,,
insyaAllah im being here as much i can ..
ntah pape aku duk speaking atas uh
nak improve our english language la katekan
hahahahaha
xde la ..
pagi ney alhamdulillah,,
lebey baek dari samalam ..
sakit hidung da kembali agak oke
ta xde la cam semalam ..
siket ja kot
waaaa~
bila bukak dashboard blog
terlihat satuu komen
ntah tak tau dari mane
ta kenal ugak ..
tapi cam kawan aku jaa
tenx yupp ..
aku bukan nak mudah putus asa
tapi kadang2 hidup ney ta selalu di hargai ..
aku ta mintak banyak uh ..
sket ja untuk menyulam kegembiraan tuk aku
walaupon ape yang jadi
mereka2 yang ade dekat aku always buat aku senang
terima kasih ......
satu matlamat aku yang ta capai2 ney 
tak tau la bila aku akan lunaskan
mohon dipermudahkan yerp !
innama a'malu bilniat( setiap perkara dimulakan dengan niat )
sedikit kata2 perangsang bahasa arab aku kongsi
aku amat rindu nak conteng dalam fail aku tuh
tapi sayangnya ~
aku tertinggal fail kesayangan aku tuk at hostel
ase nak curah2 je pe yang  aku ase
huhuhuhuhhuhuhuhu
aku kalu ta at blog
aku akan curah an ape aku ase at atas kertas
waalaupon ta tomey
tapi bagi aku itu da cukup buat aku ..
so anda bagaimana ?

terimakasih buat anda telah meyokong saya 



No comments: