teman-teman

Monday, December 26, 2011

APA SUDA JADI ?

selamat malam di waktu pagi
act aku tak dapat nak lelapkan mate ney
tady baru bangun tido setelah letih satu badan kua dengan adek aku ari ney
bangun tido then solat isyak
bukak lappy you wat ?
huh !
tgk noti ade post dari dy
dalam hati * waa ingat lagi kat aku
suke sangat sangat laa lame sangat ta contact
tapi bila da contact mesty ad yang touching
ney tak suke ney
bila aku cakap sket cakap itu la ini la
come la ,, aku un ta SEMPURNA jugak
selalu ja buat salah .. mungkin dengan kau tak tahu laa
let you know REALLY MISS YOU !


************************************************


aku bukan nak tunjuk hebad SATU antero dunia la wey !
mulut agak agak laa
nak taip pikir dulu maaa !
kerana mulut cam cam ley jadi aw
huh !
kau ingat kau besa aku takot ?
ALLAH maha berkuasa lorh
tanya hati tuh 
pasang niat elok elok maa
bila la ape orang nak kate
redo
huhuhuhu
aku tak pernah nak simpan uh sume
biakan ia berlalu ibarat ombak memukul pantai


YANG BAIK DATANG DARI ALLAH
YANG BURUK DATANG DARI DIRI HAMBAMU YANG KERDIL


wassalam

No comments: