teman-teman

Sunday, December 11, 2011

NURIZ*NABILAH

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ,,
ASSALAMUALAIKUM W.B.T
ahlan wasahlan warga blogger sume kat sini ,,
Alhamdulillah hari ney aku masih lagi diberi ruang dan peluang untuk
mengecapi nikmat ilahi yang sangat sempurna buat diri aku
semoga Allah merahmati kita semua yerp ..
hari ney blog titisan tenta tanpa kata ney nak share satu detik manis dalam hidup
jeng jeng jeng !!!
sat noo ,,
cheQ khabaQ nanti noo .,,
hahahahaha pkai loghat kedah dusss ,,,
coz pe suke sangat gune loghat tuh 
coz I LOVE KEDAH ,, ntah tak tau nape
maybe suke suasana at sane coz jika aku diberi peluang aku nak duk sane
AMIN ,, :)
chop3 !
tengok kalendar jap hari ney brp haribulan ??
of coz la kan 11 DISEMBER !
yeaahh !
11 DISEMBER ney hari penting 
setiap bulan menjelang  11 hb aku akan teringat kisah aku tuh
sweet doe !
kisah suka dan duka 11 hb buat aku lebey bersemangat untuk menerjah hari2 yang mendatang ney ,...
oke-oke
SELAMAT 11 DISEMBER buat CHENTAHATI a.k.a ADEK KESAYANGANKU
dengan ini hari ney GENAP 11 bulan lorh ,,
ooouuuchh !
kalu boley 11 TAHUN pon xpe ,,
bukan setakat 11 tahun ,, selama-lamanya pon lagi baek ,, aminnn ,,,,,.......
bersyukur sangat coz dapat mengenali insan seperti kamo
sweet lorh likes gulaley (gula-gula kapas )
terima kasih yang ta terhingga buat sume yang telah diberikan
mungkin ini merupakan satu nikmat yang aku dapat ,..
syukran !
hadirmu sering membuatkan kaka rindu bila ketiadaanmu ,,
semoga ukhuwah yang terbina ney berkekalan sehingga ke
penghujung nafas ku untuk selama-lamanya ...
sempena 11 des ney ,,
aku buat bnd sengal 
ntah pape aku record pe yang aku melalak
then bagi kat dy ,..
sebelum dy tergelak ,, aku da tergelak besar2 da ,,
hahahahahaha
juz for you la even bende tuh ta besh ,..
sori ta mampu coz im not a singer music !
xpe kan ,, suke-suke jah

************************************************************

buat adeQ ,,
akak harap adek akan selalu ingat akak yerp ta kira kat ne pon ade
pikir la betul-betul sebelum buat keputusan tuh ,,
akak arap juga adek akan berjaya mengecapi impian yang di impikan tuh
akak akan ade untuk adek sentiasa ,, sebarang keraguan ley come and see me*
tahun depan akak da xde kat skola tuh ,,
so pandai-pandai la berdikari *cam la sebelum ney duk kepit ja*
kalu ta faham pe-pe about stdy tanya yang lebey pakar ,,
jangan bia kan diri kitaa hanyut cam lagu faizal tahir uh ,
tanya dan tanya oke !
ingat pesan akak semalam keh ,,
jangan terlalu memberi kesenangan buat orang lain sebelum kita merasa kesenangan itu ,,
ta salah berbuat baik ,, tapi biala berpada-pada
jangan lupa jage kesihatan dan keselamatan diri ,,
kalu sakit cepat-cepat cari penawarnya ,..
kat sini pon boley *galop !
akak ta mau dengar adek sakit-sakit aw,..
akak akan jage adek selagi akak mampu tuk berbuat demikian untuk
selama-lamanya !
kasihnuriznabilah untuk selamanya ,,
akak jugak nak mintak maaf andai akak ta jadik model yang terbaik untuk adek
akak masih punyer kekurangan dan rendah keilmuan uh sume ,,
yang baek jadikan pedoman 
yang buruk campak dalam laut oke ,,

*************************************************************

lets our sadness far-far away in our life ...
plez think that you like a pearl in the sea
that make others soo hard to get it ..
but i could find it and i could care to it damn much !
coz im always LOVE to care it ..
if one day the owner of the pearl had go ..
plez keep all the moment with the owner care forever ,,..
that you know ,.
i alwys MISS that pearl soo much !
hope it can give better than before ..

************************************************************

KASIH HINGGA KE AKHIRNYA
+ KASIH NURIZNABILAH + 

No comments: